Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Digital clock

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

wtorek, 10 listopada 2015

Była wiosna ,było lato Teraz jesień

Jesień ,drzew i krzewy mienią się pięknymi kolorami . Nie zawsze można trafić na piękną pogodę.
Ale jak już się uda można nacieszyć oczy naprawdę pięknymi widokami .
Na plener wybrałem stawy okolic poznania w Antoninku . Stawy te są bardzo malownicze .












Na początku stawów jest ładny most
nad rzeką Cybina 




Kaczki znalazły sobie małą wyspę spokoju 





A jeszcze dwa tygodnie wcześniej 
było tak 



TERAZ POCZEKAMY NA ZIMOWĄ SZATĘ 






10 komentarzy:

  1. Uwielbiam jesień za te kolory. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jesienne krajobrazy.Nie wiem czy dobrze dostrzegłam na jednym zdjęciu,po prostu dwa brzydkie kaczątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze gdzieś trafić można na brzydkie kaczątko .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo malownicze miesjca :) .... Ta jesień, to jak wiosna ... U mnie bzy i forsycje puszczają pąki, a i nawet stokrotki kwitną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie anomalie będą się chyba często zdarzać :)

      Usuń