Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Lubie te zachodziki






Każde wyjście na zachód słońca jest inne ,ale zawsze widoki są piękne .








sobota, 10 sierpnia 2013



07.08.2013 wybrałem sie pstryknąć parę fotek w dolinie rzeki Cybiny .
Słoneczko świeciło jasno ,aż tu nagle nadeszły chmury prawie burzowe .
Przeczekałem te nieciekawa scenerie ,i opłaciło się .
Na krótko zza chmur pokazało się zachodzące słoneczko .
Może nie był to w pełni zachód słońca ,ale sceneria i tak była piękna 















3 komentarze:

  1. Cóż za klimatyczne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great photos of the sunset.
    They are all perfectly photographed, compliments.
    Greetings Irma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Irmo ,jeszcze mi daleko do doskonałosci [taki sprzet ].Pozdrawiam

      Usuń