Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

poniedziałek, 2 września 2013

Dolina Cybiny -ostatni dzień sierpnia

Ostatni dzień sierpnia nie rozpieszczał pogoda .
Wybrałem się jednak na spacer ,wiał dość silny wiatr ,chwilami słońce chowało się za chmurami ,
i przepady wał mały deszczyk .
Ogólnie relaks na świeżym powietrzu był udany .
Zobaczymy co przyniesie nam wrzesień











4 komentarze:

  1. Piękne widoki...odkryłeś urok doliny Cybiny

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam pięknie! Widać pierwsze oznaki jesieni. Kolor traw nie jest już tak żywy, liście zmieniają swoją barwę.Jeszcze trochę i pokażesz nam zimowy krajobraz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za odwiedziny ,sam z niecierpliwością oczekuje na jesienne kolorki .Pozdrawiam cieplutko

      Usuń