Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

niedziela, 29 września 2013

Już prawie jesiennie w dolinie rzeki Cybiny

Jesień zbliża się nieuchronnie ,jeszcze nie błyszczy pełnym blaskiem kolorów ,nie maluje lisci i traw w pełnej krasie .
Ale o poranku i tak widoki są piękne .
Już niedługo będziemy mogli nacieszyć oczy pięknymi barwami jakich dostarczy nam "pani jesień" .

Jak nie kochać jesieni...

Jak nie kochać jesieni, jej babiego lata,
Liści niesionych wiatrem, w rytm deszczu tańczących.
Ptaków, co przed podróżą na drzewach usiadły,
Czekając na swych braci, za morze lecących.

Jak nie kochać jesieni, jej barw purpurowych,
Szarych, żółtych, czerwonych, srebrnych, szczerozłotych.
Gdy białą mgłą otuli zachodzący księżyc,
Kojąc w twym słabym sercu, codzienne zgryzoty.

Jak nie kochać jesieni, smutnej, zatroskanej,
Pełnej tęsknoty za tym, co już nie powróci.
Chryzantemy pobieli, dla tych, których nie ma.
Szronem łąki maluje, ukoi, zasmuci.

Jak nie kochać jesieni, siostry listopada,
Tego, co królowanie blaskiem świec rozpocznie.
I w swoim majestacie uczy nas pokory.
Bez słowa na cmentarze wzywa nas corocznie.
Tadeusz Wywrocki 















6 komentarzy:

  1. Ależ jesienno-piękne zdjęcia. Planuję niedługo pojechać w góry, właśnie oglądając pańska galerię narobiłam sobie "smaka" na takie widoczki. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ piękna jesień u Ciebie:) wspaniałe zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ,pełnej jesieni jeszcze nie widac ,ale jest tuz ,tuz .Pozdrawiam

      Usuń
  3. A ja Ci odpowiem, że jesień jest złota.
    Czerwona od jagód i płomiennych liści.
    Zbierane żniwo w jesiennych przymiotach.
    pełne jest grzybowych, jagodowych kiści.
    Pozdrawiam:)
    Coś mi się....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co ja moge powiedzieć na tak piekne słowa ,może tylko pisz jeszcze .Pozdrawiam

      Usuń